cS.V@ND@M.rO

cS.V@ND@M.rO ip serverului 89.44.149.60:27015
 
AcasaCalendarFAQCautareInregistrareMembriGrupuriConectare
cS.V@ND@M.rO
Download Cs 1.6 FpS
Download cs 1.6 FpS
Download zonE
http://triton.imageshack.us/Himg48/scaled.php?server=48&filename=downcd5.gif&xsize=578&ysize=480
  • Skinuri cs 1.6
  • FilmE
  • JokuRi
  • Configuri
  • PluginuRi
  • Programe
  • Harti
  • Addonsuri
  • >>Parteneri<<
    Games-zone.co.nr SeicaCs.idle.ro
    OrA ActuaLa
    Ultimele subiecte
    » Pixel hack cs nedetectabil
    Mar Aug 07, 2012 10:41 am Scris de lam

    » FreeCS Romania Group
    Mar Mar 01, 2011 11:15 pm Scris de FreeCS Romania

    » FreeCS Romania Group
    Mar Mar 01, 2011 11:14 pm Scris de FreeCS Romania

    » FreeCS Romania Group
    Mar Mar 01, 2011 11:13 pm Scris de FreeCS Romania

    » FreeCS Romania Group
    Mar Mar 01, 2011 11:13 pm Scris de FreeCS Romania

    » Cerere RAnk (de ultima ora)
    Joi Ian 13, 2011 9:06 pm Scris de Danut11

    » CS.PKK.RO
    Joi Dec 09, 2010 9:03 am Scris de NeGroi

    » Cautam membri Clan
    Joi Aug 19, 2010 4:51 am Scris de WaKeR.

    » GTA SAN ANDREAS
    Joi Apr 01, 2010 4:52 pm Scris de mitza

    Cautare
     
     

    Rezultate pe:
     
    Rechercher Cautare avansata
    DownLoad SteaM
    Get Steam Now
    Top postatori
    kEnZiE
     
    V@ND@M
     
    sunt rau
     
    ghost killer
     
    ApOOLLo
     
    Rstrykt
     
    KILLER
     
    @L3X K1
     
    snAke
     
    prinnnce
     
    U’r IP
    IPul tau este :

    DistribuiĢi | 
     

     Valve Hammer Editor

    In jos 
    AutorMesaj
    kEnZiE
    Webmaster
    Webmaster
    avatar

    Numarul mesajelor : 357
    Varsta : 29

    MesajSubiect: Valve Hammer Editor   Joi Dec 11, 2008 6:22 pm

    Hammer este un program cu ajutorul caruia POTI
    crea harti de counter-strike. suna promitator dar mai intai trebuie sa
    invatam acest program .
    Mai intai avem nevoie de:
    1) hammer valve editor ( link)
    2) cs_expert-tom ( link )

    acum ca avem programele, instalati hammer valve editor iar cs_expert-tom il dezarhivati. Fisierul cs_expert-tom793b.fgd impreuna cu folderul sprites , vor fi copiate direct in C:\program files\hammer ( am dat exemplu .. copiati-le in folderul unde ati instalat hammer-ul)
    Va rog inainte de toate , sa configurati hammer astfel:

    QUOTE
    TUTORIAL CONFIGURARE VALVE HAMMER EDITOR(by RedFighter)

    PENTRU INCEPUT PORNIM VALVE HAMMER EDITOR SI SELECTAM TOOLS -> OPTIONS DUPA CARE VOM CONFIGURA PROGRAMUL ASTFEL:

    la general ->



    la 2D views ->



    la 3D views ->



    la textures ->



    la game configurations ->

    Reduced: 98% of original size [ 729 x 521 ] - Click to view full image


    ATENTIE !! folderul "RMF DIRECTORY" sa NU fie acelasi cu "place compiled maps" de la "build programs

    la Build Programs ->

    Reduced: 95% of original size [ 752 x 625 ] - Click to view full image


    ATENTIE !! folderul "placed compiled maps" sa NU fie acelasi cu folderul "RMF directory" de la "GAme configuration"


    - Selection Tool [Shift + S]
    *cu accest tool selectati obiectivele - le mutat - le ridicati - le lasati
    - Magnify [Shift + G]
    *aceasta
    este lupa va puteti uita din apropiere la cutiile facute pereti , daca
    sunt apropiati destul de mult cand lucrati micsorat
    - Camera [Shift + C]
    *acest instrument va da posibilitatea sa va uitati prin harta , tineti click si umblati din w-a-s-d prin harta.
    - Entity Tool [Shift + E]
    *acest
    instrument va da posibilitatea sa puneti echipele de unde sa inceapta
    [Terro - Counter-Terro] sau sa jucati pe harta doar cu knife , doar cu
    he si multe altele.
    - Block Tool [Shift + B]
    *acesta este instrumentul de baza cu acest instrument creeati: cerul-cutiile-baza-pereti [aproape tot]
    - Toogle Texture Aplication [Shift + A]
    *cu
    acest tool puteti schimba texturile de pe zidur-cuti-baze - eu il
    foloesc pentru a face cutia sa arate egala pentru ca atunci cand o
    creati nu arata bine.
    - Apply Curent Texture
    *atunci cand aveti o textura pusa pe un obiectiv puteti schimba textura de pe intregul obiectiv cu acest tool.
    - Apply Decals [Shift + D]
    *de
    multe ori ati vazut un banner pe un perete la o harta. ei bine cu acest
    tool puteti sa puneti si voi banner pe perete , dar acest tool nu e
    doar pentru banner puteti pune si geamuri cu el sau alte chesti micute.
    - Clipping Tool [Shift + X]
    *cu
    acest tool puteti sa taiati pereti. mai intai ii selectati cu selection
    tool apoi dati un click pe acest tool si trasati linile de unde pana
    unde vreti sa taiati si dati enter.
    - Vertex Tool [Shift + V]
    *cu acest tool puteti sa faceti palatforme inclinate.
    - Path Tool [Shift + P]
    *cu acest tool puteti de asemenea sa decupati pereti

    Acum sa incepem crearea hartilor.

    Dati FILE -> new

    Mai
    inati dati un click pe ??‚‚&not;?brush tool??‚‚&not;? dupa care
    desenati un patrat , de preferinta in casuta TOP (x/y). va arata cam
    asa:

    Reduced: 62% of original size [ 1153 x 834 ] - Click to view full image


    Aceasta este baza.
    Acum sa ??‚‚&not;?desenam??‚‚&not;? peretii si tavanul.:

    Reduced: 62% of original size [ 1153 x 834 ] - Click to view full image


    Dupa ce am sesenat peretii, vom desena ??‚‚&not;?tavanul??‚‚&not;? (cerul)

    Reduced: 62% of original size [ 1153 x 837 ] - Click to view full image


    Acum inchidem harta , aplicand un perete NOU , pentru a forma ??‚‚&not;?un cub??‚‚&not;?

    Reduced: 62% of original size [ 1153 x 834 ] - Click to view full image


    Cu
    ajutorul uneltei ??‚‚&not;?camera??‚‚&not;?, intram in acel cub
    si incepem sa modelam harta. adica sa ii aplicam texturi :

    Reduced: 62% of original size [ 1153 x 833 ] - Click to view full image


    Arata
    oribil, nu? Haide sa facem sa NU mai arate asa. mai intai cu
    ??‚‚&not;?selection tool??‚‚&not;? facem click pe unul din
    pereti, dupa care apasam SHIFT+A pentru a aplica texturi. Facem click
    pe browse si alegem de acolo textura. EU am ales podeaua.asa ca voi
    cauta ??‚‚&not;?floor??‚‚&not;?



    Acum dam dublu-click pe textura aleasa si apoi APPLY.si iata rezultatul:

    Reduced: 62% of original size [ 1153 x 836 ] - Click to view full image


    Dupa aceasta opretaie, facem acelasi lucru si la pereti, dupa care trecem la ??‚‚&not;?cer??‚‚&not;?
    Pentru
    a avea cer cu nori , vom aplica la ??‚‚&not;?tavan??‚‚&not;?
    (peretele de sus), textura ??‚‚&not;? sky ??‚‚&not;?. si va
    arata cam asa:

    Reduced: 62% of original size [ 1153 x 834 ] - Click to view full image


    Acum vom aplica ??‚‚&not;?entitati??‚‚&not;?
    Incepem cu oamenii, dupa care vom aplica becuri si armura:
    Selectam
    unealta ??‚‚&not;?ENTITY??‚‚&not;? si merge
    ??‚‚&not;?top(xy) si da-m un click, urmat de enter. Dar sa avem
    grija si in partea SIDE sa fie deasupra podelei cu putin.:
    Ar trebui sa arate cam asa, daca ati facut setarile de la inceput la fel ca si mine:

    Reduced: 62% of original size [ 1153 x 834 ] - Click to view full image


    Acum mai creem o entitate in coltul opus, dupa care, cu selection tool facem click pe cel de al2-lea om si apasam ALT+ENTER si selectam info_player_deathmatch , pentru a il transforma in terrorist

    Reduced: 62% of original size [ 1153 x 838 ] - Click to view full image


    Acum ca avem oameni, aplicam si niste becuri pentru a avea lumina. cum facem? Foarte simplu:
    Cu unealta entity creem entitati, dupa care apasand ALT+ENTER le vom selecta clasa: ??‚‚&not;?light??‚‚&not;?

    Aplicam cateva becuri, in functie de dimensiuni.. acestea trebuiesc sa fie asezate la semiinaltime : undeva la 3 sferturi din distanta dintre podea si cer :

    Reduced: 62% of original size [ 1153 x 834 ] - Click to view full image


    Acum aplicam si armura, dupa care terminam ??‚‚&not;?prima noastra harta??‚‚&not;?
    Armura la fel se aplica, cu entity tool, insa aceasta trebuie plasata undeva FOARTE APROAPE DE PODEA, DEASUPRA PUTIN si la clasa (dupa ce apasam ALT+ENTER) selectam armoury_entity. :
    la count = numarul de gloante
    la item = arma dorita (numele)

    Arata cam asa harta noastra pana acuma :

    Reduced: 62% of original size [ 1153 x 834 ] - Click to view full image


    Pentru a putea juca pe harta , adica sa o transformam in .bsp, dati file -> RUN
    Acum selectati TOTUL normal si dati OK



    Cand va apare asa , inseamna ca este gata compilarea :



    Acum copiati harta din folderul cum numele TERMINATE ( in configurarea mea) in cstrike/maps si porniti jocul.

    BAfta Razz:P ;)
    Sus In jos
    Vezi profilul utilizatorului
     
    Valve Hammer Editor
    Sus 
    Pagina 1 din 1

    Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
    cS.V@ND@M.rO :: Softwear's-
    Mergi direct la: